ellie!!

19 augusti 2010

Restaurangchef?

Jag har blivit mer sjuk igen. Känns som jag varit sjuk i evigheter nu. Så fort jag börjar känna mig frisk så blir jag sämre igen. Det beror säkert på att jag börjar gå ut och hitta på saker så fort jag mår bättre. Men jag är ju less på att bara vara hemma och vila. Det är ju fortfarande sommar och jag är ledig! Idag trotsade jag ännu en gång förkylningen och gick ut och åt middag med Johanna och Sofia.
En spännande sak som hände idag var att min gamla chef ringde mig. Hon jobbar på Sandys huvudkontor nu. Hon undrade ifall jag vill bli restaurangchef på ett Sandys. Jag börjar ju plugga om några veckor och det tänker jag verkligen göra. Men jag är grymt sugen på att tacka ja till hennes erbjudande. Jag vet hur kul jag tyckte det var då jag var ansvarig på Sandys innan jag började plugga. Nästa vecka ska vi ha nåt litet möte och prata igenom det rejält. Jag har en hel del att tänka på tills dess. Men jag vill! Bara jag känner att jag hinner med skolan också...

1 Comments:

  • At 2010-08-20 17:09, Anonymous m said…

    hm, känns som att vi kommer få det stressigt att hinna med skolan... men tur att vi är två! i värsta fall kan vi ju dela upp föreläsning så en av oss är där och kan ta anteckningar. sen är det väl inte hela världen om vi missar nåt. tycker det låter roligt och det skulle ju passa dig! i värsta fall kan vi ju ta upp pluggandet nästa höst =P

     

Skicka en kommentar

<< Home