ellie!!

15 juni 2011

Omplanering och födelsedagsmiddag

Jag var så säker på att jag hade fattat rätt beslut. Att jag skulle göra slut med Micke. Det kändes sorgligt men samtidigt kände jag mig rätt likgiltig till det hela. Men sen då vi pratade och jag "gjorde slut" blev jag så jäkla ledsen. Morgonen efter var jag fortfarande precis lika ledsen. Så på kvällen åkte jag dit och pratade och vi kom fram till att försöka lite mer. Se ifall vi kan få tillbaka det som det var i början då vi träffades, då allt bara var bra. Däremot har jag bestämt mig för att avboka våra semesterplaner. Vill ta bort all press från förhållandet, som att ha saker bokade och planerade för augusti t.ex.
Så nu har jag bokat om semestern. Ska åka till Gotland med Sofia, Sofi och Emma i slutet på juli och sen ska jag till Korpo med Antonia strax efter dess. Kommer bli hur bra som helst! Skönt också att jag har världens bästa chef som inte alls krånglade då jag ville lägga om min semester fast sommaren redan börjat. I helgen ska jag ha fest! Kommer bli partyparty. Jätteroligt att typ alla jag bjudit verkar komma! :)
Jag blev firad i helgen som var också, av familjen. De fixade finmiddag som vi åt i trädgården och gav mig massa presenter. Fick bara bra saker! En locktång, ett armband som jag ska få välja själv, ett presentkort på Cervera och en superfin stor kandelaber. Har fortfarande 2 presenter kvar att öppna, men det väntar jag med tills födelsedagen.
Hade en myskväll med Madde i helgen som var också. Vi gick till Mosebacke och drack cider och sen en sväng till Snaps. Avslutade kvällen med att promenera till centralen. Så varm kväll! Hade bara klänning men frös inte alls! :) Hoppas sommaren blir precis så! (Speciellt lördag kväll!)