ellie!!

30 augusti 2010

Slut på semestern

Imorgon börjar skolan igen och min ledighet är slut för denna gång. Känns både trist och bra. Vill stimuleras lite och lära mig nya saker. Men hösten är inget jag ser fram emot.. Hatar kyla, regn och mörker. Och höstkläder är heller inte jag gillar. Jag måste köpa ny jacka också.. Idag har jag i alla fall haft en bra avslutning på sommarlovet med en supertrevlig och god middag hemma hos Linus och Johanna med Sofia, Patrik och Gina.
Annars har jag inte gjort så mycket i helgen egentligen. Jag har hängt med Elias och varit hos Madde och Erik på en trevlig förfest och sen en sväng på musikhögskolans insparksfest. I torsdags var jag på min första afterwork någonsin (om man måste gå ut med kollegorna för att det ska räknas som en AW). Det var riktigt trevligt att dricka och prata skit med massa sandystjejer och höra deras galna kunderhistorier.