ellie!!

30 juni 2011

Min födelsedag

Jag hade en rätt lam födelsedag. Ganska deppig om jag får erkänna det. Hade ett paket kvar att öppna från mamma (fick stora rosa handdukar) och det skumma paketet som jag tidigare visat bild på. Det var en jättefin kista som jag själv varit med och valt ut. Har spanat på den en längre period, så jag är glad!
Jag hade en bit tårta kvar från midsommarafton som jag mumsade på för mig själv... Sen på kvällen räddade Antonia mig från min ensamhet med att gå ut och äta och dricka lite drinkar. Blev en trevlig födelsedag till slut.

Dan efter träffade jag Madde. Vi hade tänkt shoppa i stan, men det var galet varmt och vi var båda lite felklädda.. Så vi köpte sushi och picknickade och solade på Gärdet istället. Och dan efter det träffade jag först Elias och lunchade i Rålis. Sen träffade jag Johanna i Rålis och middagspicknickade och badade. Blev en riktig långpromenad genom stan efter dess och det hela avslutades med 2 glas rosé. Underbara sommardagar! :)
Sommaren har fortsatt sen dess... men jag har bara jobbat. Börjar 10 och slutar 19. Inte mycket dag kvar sen. När det är såhär varmt är det galet varmt inne på jobbet också. Man svettas och mår illa. Inge kul alls och jag ska jobba hela helgen. Men nästa vecka är jag ledig igen. Mer semester!!
Imorgon kväll ska jag dricka vin och muttra med Marie, det ser jag fram emot!