ellie!!

23 januari 2012

Reseplanering

Nu räknar jag ner dagarna tills torsdag. Ska bli såå skönt att komma till värmen! Lite extra skönt eftersom det är massa snö ute nu. Tänkte börja packa lite smått nu strax så jag inte får panikpacka imorn. Måste planera resan lite och sånt. Sen ska jag hem till mamma och hälsa på lite ikväll. Förresten hade jag och syrrorna en systerlunch nyss, det var extremt trevligt. Det är en liten ny tradition vi startat.
Förresten har jag klippt av mig håret. Känns verklig jättekort. Första gången på massa år som alla märker att jag klippt mig, annars brukar det oftast se ganska exakt likadant ut. Försöker vänja mig vid längden... det blir nog bra. Lite kul med variation också även fast jag saknar att ha låååångt hår.
Jag vet att min blogg är lite gnällig ibland, det är väl för att jag mest skriver när jag är arg, ledsen eller besviken på nåt, eller bara allmänt uttråkad. Men som konstrast kan jag nu skriva att jag är rätt nöjd med hur senaste veckorna har varit. Jag har gjort många roliga saker, träffat trevliga människor och haft det bra helt enkelt :)
, nu är det dags för en kaffe!

2 Comments:

  • At 2012-01-25 19:13, Anonymous Johanna said…

    Då går vi om varandra precis, sitter och väntar på flyget hem nu... Hoppas ni får det grymt skönt, ses när du är tillbaka! Pussochkram

     
  • At 2012-01-25 19:58, Blogger ell said…

    Ja.. lite trist. Men jag är bara borta en vecka, så snart ses vi! :) Pusskram!

     

Skicka en kommentar

<< Home