ellie!!

01 september 2010

Skolflicka

Igår var första skoldagen. Ännu en kurs i vetenskapsteori, kul, eller inte.. Skum tid för föreläsningen också, 16-18. Men det gjorde att jag hann med en shoppingtur och lunch med Antonia innan. Köpte en fin partytopp. Så nu måste nån ha fest snart så jag får använda den! Nån höstjacka hittade jag däremot inte.
Idag ska jag hem till Emma och äta lunch och hjälpa till med hennes renovering. Jag har faktiskt varit duktig och pluggat lite redan. Vi skulle välja seminariegrupper igår. Jag och Marie hade hoppats på att få vara själva, men nån skrev in sig i vår grupp... Vi vill ju undvika att behöva åka till skolan bara för grupparbetena, kanske går att dela upp och göra hemifrån istället. Får se hur det går med det.. Saker brukar ju lösa sig för det mesta.

1 Comments:

  • At 2010-09-01 13:30, Anonymous m said…

    jag pallar inte åka in bara för att nåt pucko vill vara i samma grupp. får köra hemifrån med mail =P tror de funkar bra. var säkert den där gamlingen som är i vår grupp.... men vi kan ju träffas å skriva! har inte orkat plugga än. tänkte spara d till i helgen =) idag är det städdag här hemma! massa grejer att plocka undan... biorummet har blivit blöjrum och tvättrum. är svårt att lägga in all tvätt där de ska vara bara för att man ska ha det på direkten....

     

Skicka en kommentar

<< Home