ellie!!

21 februari 2011

Grym helg!

Jag har precis haft bästa helgen på länge. I fredags vart det partyparty på Garbos i Sumpan med Elias, Alex och hans gäng. Sjukt rolig kväll, jag var verkligen på G. Sprang runt överallt och pratade med alla. Dan efter var en riktig bakisdag. Bara slappa och ta det lugnt men det var riktigt nice faktiskt. Länge sen jag hade en sån dag sist. Avslutade den dagen med pizza och melodifestivalen hos Elias. Söndagen hälsade jag på hos farmor och hängde med mamma resten av dagen.

Men idag var det back to reality med föreläsning i skolan, och den var så trist. Hade gärna haft några dars helg till. Nu blir det jobb i några dar och sen avslutar jag veckan med seminarium. På lördag blir det skoj igen med Annas stora 25 årsfest. Den har jag sett fram emot länge :)