ellie!!

29 december 2010

Mellandagsrea

Idag var jag, mamma och Antonia i Bromma blocks och kollade in mellandagsrean. Den var faktiskt galet bra! Eller jag hittade massor av kläder och lite saker. Ett fint armband t.ex. Tröjor, klänningar, jacka, underkläder, skor m.m. Har en helt ny garderob nästan!

Julen är över nu, ja eller julafton, juldagen och annandagen (det jag räknar som jul). Det var en mysig och rätt lugn jul. Jag fick typ allt jag önskat mig; kastrull, stekpanna, kuddar, digitaltermometer, glöggrejs m.m. Massa bra saker. Vi träffade rätt mycket släkt också, endel hade jag inte träffat på jättelänge, så det var extra trevligt.
Imorgon fyller syrran 39 år, så då blir det mer fest. Sen är det nyårsafton! Nytt år med nya möjligheter. Har ingen aning om hur det kommer bli i vår än. Lite spännande på sätt och vis. Nyårsfesten blir hos Johanna och Linus. Jag hade bestämt exakt vad jag skulle ha på mig, men nu är jag nästan mer sugen på att ha klänningen jag köpte idag istället. I-landsproblem!
Blir en trevlig tjejlunch imorgon också, den ser jag fram emot :)

3 Comments:

  • At 2010-12-30 11:47, Anonymous m said…

    är det en flaska till nyår jag ser bland kassarna? har du sett vilken jag ska ha? =P längtar till nyår! antar att vi får vara ett par den kvällen och pussas på tolvslaget =)

     
  • At 2010-12-30 14:01, Blogger ell said…

    Ja men vilken perfekt plan Mary! Du får smaka på min flaska om du vill. Kommer inte dricka upp den själv.. Längtar också tills imorgon! Speciellt till tolvslaget ;)

     
  • At 2010-12-30 18:11, Anonymous m said…

    hehe, min kan man dricka upp!

     

Skicka en kommentar

<< Home