ellie!!

15 december 2010

Back-up plan

Jag har gjort en reservplan för våren. Om det skiter sig med antingen omhemtentan eller uppsatsen så att jag inte får läsa vidare på vårterminen ska jag ta en fritermin hos SSSB och bo kvar i min lägenhet. Eftersom det är jag själv som gör schemat på jobbet så kan jag ju välja att jobba heltid. Allt kommer ordna sig... på något sätt. Det blir nog bra hur det än blir. Orkar inte fundera nåt mer, inte mycket jag kan göra åt saken ändå.
Den här veckan jobbar jag bara två pass. Resten ska ägnas åt uppsatsen. Måste försöka komma nån vart på den. Idag blev det lite julshopping. Jag har fortfarande några klappar kvar att köpa, men läget är under kontroll. Sen hann jag fika lite med Emma också. Bra dag hittills alltså.
I måndags hade jag, Marie och Emilia en mysdag. Vi bakade pepparkakor och drack glögg. MYS! Emilia hade fått en fin pepparkakegummeklänning som vi satte på henne dagen till ära. Sen lärde vi henne baka pepparkakor.

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home