ellie!!

19 oktober 2010

Nyöppning

Detta blir en jobbig men rolig vecka. Igår öppnade vi på jobbet med en liten smygpremiär. Många av kunderna har berömt lokalen, så det känns lite extra kul. Är lite kaos just nu med ovan, ny personal och några som tagit semester. Men igår lyckades vi pussla ihop schemat ändå, så nu känner jag mig lite lugnare och tryggare. Känns så jäkla bra att äntligen vara igång! :)
Kommer jobba 6 dar den här veckan, lördag är min enda ledig dag och tur är ju det, för då ska lilla systerdottern firas. 11 år! Stora tjejen ju! Tiden går snabbt...
Tur för mig att jag var ledig i helgen som var, så jag hann vila upp mig lite inför den här veckan. Jag gjorde mycket roligt och mysigt. Jag var bland annat och hälsade på farmor, hängde med mamma och så var jag på skräckfilm och pizzahäng hos Madde och Erik.