ellie!!

23 september 2010

Sjukling

Nu har jag varit sjuk i ungefär tre dar. Ont i halsen och huvudet... och resten av kroppen också för den delen. Jag är helt matt och orkar knappt röra mig. Trots det har jag kämpat mig till skolan för en redovisning idag. Alvedon är min bästa vän just nu, jag som annars är rätt anti piller. Av nån konstig anledning blir man alltid sjuk då man inte har tid att vara sjuk. Som nu, idag fick vi hemtentan (som verkar svår!!) och samtidigt har jag även massor på jobbet. Skulle haft en provdag med en tjej imorgon, men var tvungen att ställa in det. Får bli världens lugnaste vilohelg nu. Möjligtvis anstränga hjärnan lite med att börja på tentan.
Kan ingen ta hand om mig? Fixa te och kycklingsoppa? Tur att jag har min lurviga mysfilt att värma mig med.

1 Comments:

  • At 2010-09-24 08:25, Anonymous m said…

    du måste komma hit så vi kan gå igenom tentan och prata ihop oss om frågorna!
    du kan få varma koppen, kan inte laga kycklingsoppa...
    tänkte försöka börja läsa boken i helgen. men inte så mkt mer. känns som man inte hinnar andas ens för det bara komemr nya grejer i skola hela tiden...

     

Skicka en kommentar

<< Home