ellie!!

02 september 2010

Sommarminnen

Igår ringde det på dörren. Jag vågade inte öppna. Vem skulle komma på besök bara sådär? Troligtvis var det:
  1. Jehovas vittnen
  2. Tv-licens
  3. Sossarna (eller nåt annat partis) ungdomsförbund
Om det var nån som jag känner så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för min feghet. Tips: ring innan ni kommer, jag gillar visserligen överraskningar, men inte överraskande dörringningar.
Här kommer lite bilder från roliga stunder som är några av mina finaste sommarminnen från den här sommaren. Inflyttningsfest hos Madde och Erik, Johanna och Linus middagar, utgång med Johanna där vi dansade oss genomblöta av svett, picknick i Rålis och ett besök hos Marie och Emilia. Kände bara för att lägga upp dem. Jag känner mig lite ensam... saknar mina vänner just nu.

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home