ellie!!

20 september 2010

Höst

Jag har tänt mina ljus för första gången i höst. Blev betydligt mysigare med desamma :) Ska köpa ännu fler ljus. Kan man ens ha för mycket ljus?
Idag provjobbade en av tjejerna jag intervjuade förra veckan. Hon var riktig duktig, så det känns bra. Ska ha en till provjobbare på fredag, hoppas hon är lika snabblärd. Hade även möte med bossen om vad jag har för uppgifter och vad jag kan börja göra redan nu. Löneförhandlade också, men det gick inte så bra... Jag är alldeles för mesig. Är lite besviken på mig själv, borde lära mig att stå på mig bättre. Lyckades få igenom en sak i alla fall, alltid nåt.
Och valet, det måste jag ju kommentera. Hur många puckon finns det i Sverige egentligen? Verkar vara en hel del. Skrämmande att folk inte verkar inse vilka rasister SD är. Jag hoppas miljöpartiet tar sitt förnuft till fånga och går med på att samarbeta med Alliansen. Alliansen+miljöpartiet, det är ju ett drömscenario för mig!

1 Comments:

  • At 2010-09-21 07:26, Anonymous Gina said…

    Jag håller med, hoppas de samarbetar. Men jag tycker lite synd om miljöpartiet nästan, som hamnar i en sån sits. Känns som att många blir sura om de "sviker" de rödgröna, men många blir sura om de låter bli för att de indirekt låter sd vara med då. Uscha uscha.

     

Skicka en kommentar

<< Home