ellie!!

13 september 2010

Brandlarm

Måndag. Regnade. Ingen underbar dag direkt. Hade föreläsning på förmiddagen (eller egentligen eftermiddagen 12-14, men det känns nästan som förmiddag, för jag brukar ju sällan gå upp vid typ sju). Sen dess har jag inte gjort så mycket. Har tvättat och lagat fisksås som blev till fisksoppa, god var den i alla fall.

Helgen var bra! I fredags hade jag en shoppingdag med Marie då vi var på Ikea, Rusta, Chilli och Jysk. Köpte massa saker, nya handdukar t.ex. I lördags var det Sofias födelsedagsfest med Singstar och utgång. Eftersom jag är sämst på att sjunga var jag tvungen att dricka massa innan, så jag blev rätt full den kvällen. Men kul hade vi! Trots att brandlarmet gick på klubben och vi blev utkörda på gatan. Jag var lite rädd att vi inte skulle bli insläppta igen ett tag, för jag hade både busskortet och mina nycklar i jackfickan. Men det löste sig såklart.

1 Comments:

  • At 2010-09-18 09:47, Anonymous m said…

    har oxå lagt upp bilder från fikat =)borde fika där oftare =P

     

Skicka en kommentar

<< Home