ellie!!

26 september 2010

Hemtentavecka

Börjar äntligen bli frisk igen. Så skönt att kunna resa mig ur sängen utan att huvudet känns som det ska explodera. Vill egentligen vara hemma och vila idag också. Brukar ju vara så att man går hemifrån en dag för tidigt och sen är man sjuk en vecka till, men ingen kan ta det passet som jag har på jobbet idag, så det är bara att åka dit. Alltid bra med pengarna däremot, fick ju 0 kr i lön den här månaden.
Har börjat lite med hemtentan. Fan va svår den är! Kämpade med den hela dagen igår och har ändå nästan inte kommit någon vart alls. Hoppas verkligen det känns bättre imorgon då jag ska ha en pluggdag hos Marie. Är sådär superless på skolan just nu, sådär som jag alltid blir under tentaveckor. Hatar verkligen att känna mig korkad, och det gör jag just nu. Längtar så tills tentan är över och man kan slappna av lite igen.