ellie!!

05 oktober 2010

Inför öppningen

Har lekt chef idag. Delegerat arbetsuppgifter. Men jag är en snäll chef, hjälper till med allt. Samma sak blir det imorgon. Måste städa vidare, ska få det att skina överallt! Har slängt massor också och sorterat och fixat. Kommer bli bra. Personalkrångel bara.. men det ordnar sig nog på nåt sätt.
Hade föreläsning innan jobbet, första på nya kursen, States and migrants. Helt på engelska. Började redan åtta! Galet tidigt enligt mig som sällan går upp före tio. Jag måste varit trött då jag ställde klockan igår, råkade ställa den på 7.50 istället för 6.50. Tur att Marie skickade sms som väckte mig! Jag har mest jobbat senaste dagarna. Och i helgen hade jag en riktig mammadag med shopping (köpte ny höstjacka), middag och tvhäng med vin.

1 Comments:

  • At 2010-10-06 13:03, Anonymous m said…

    får börja att alltid skicka sms till dig när ja är påväg =P typ när jag är på bussen så kan du ju börja vakna!

     

Skicka en kommentar

<< Home