ellie!!

14 oktober 2010

Bowling

Igår hade vi den största jobbfesten någonsin. Alla som är anställda på alla tre restaurangerna var bjudna på en bowlingkväll. Vi fick gratis dricka och snacks = sjukt lyxigt för att vara oss! Vi hade verkligen superkul. Jag som normalt sett inte ens gillar bowling tyckte till och med det var skoj. Jag råkade däremot klanta mig två gånger. Ena gången tappade jag klotet bakåt och andra gången ramlade jag på banan... Men jag gjorde bara illa mig på ett ställe, det ni! Ena nageln gick av, blödde lite. Kom inte ens sist i mitt lag. Hade som mål att åtminstone få ner en kägla per gång, och det klarade jag nästan (nån liten miss bara..). Fick till och med ner alla käglor några gånger, inte strikes alltså utan vad det nu heter då man får ner alla fast på två gånger.









Nu är det skola och seminarie på engelska. Nervöst!!