ellie!!

09 november 2010

Slasksnö

Jag har inga höst/vinterskor! Jag och Antonia gick runt i alla skoaffärer vi kunde komma på i hela stan i fredags och igår tog jag och Maddie en liten sväng och kollade in de affärerna jag kommit på att jag och Antonia missade. Imorse var det snöslaskregnstorm ute. Jag fick ett sms av Marie "Inga höga skor, är halt ute". Jag har bara tygskor och högklackade stövlar. Blev tygskorna. Tygskor och snö är ingen vidare kombination! Blev fotbad för att tina mina dyngsura och kalla fötter då jag kom hem. Bra att jag får lite användning av fotbadet, för det tar ju rätt stor plats.



Var länge i skolan idag. Hade två föreläsningar om uppsatsen. Jag och Marie ska skriva tillsammans. Den ska handla om hur NGOs utmanar staters suveränitet. Tycker det ska bli rätt roligt att skriva den!
Jag känner mig mer lugn och tillfreds med tillvaron för tillfället. Skolan känns roligare och jobbet går också bättre.

1 Comments:

  • At 2010-11-10 10:46, Anonymous m said…

    bra, då är vi i fas =P tycker oxå det känns bättre nu!

     

Skicka en kommentar

<< Home