ellie!!

24 oktober 2010

Stress!

Usch, jag mår inte alla speciellt bra just nu. Är alldeles för stressad hela tiden, dygnet runt. Vaknar på nätterna med ångest över skola och jobb. Känner att jag kanske tagit mig vatten över huvudet. Hatar att känna att jag inte gör mitt jobb bra.
Jag är medveten om att det säkert blir bättre snart, då den nya personalen är mer självständig, då jag inte har personalbrist längre och då rutinerna satt sig. Jag är ju lite ringrostig som chef än så länge. Men för tillfället är jag verkligen i en svacka.
Känner mig helt slut och orkeslös. Vill typ ge upp både jobbet och skolan och lägga mig under täcket och gråta. Men det går såklart inte. Måste ju plugga för att få bo kvar i min bostad och det är ju klart att jag inte vill ge upp då jag bara har ca ett halvår kvar på programmet. Men jag lever ju på mys och närhet, och sånt har jag fått alldeles för lite av senaste tiden, mina reserver är urladdade.. Jag känner mig väldigt ensam, hemsk känsla.

3 Comments:

  • At 2010-10-25 11:16, Anonymous m said…

    vi måste peppa varandra!!! vi kan inte ge upp skolan fast jag tänker att jag inte orkar mer.nu jävlar är det inte långtkvar!!
    du får mysa på onsdag med em =P
    om du har tur kan du få se när hon rullar runt. alla har sett det utom jag....

     
  • At 2010-10-25 17:08, Blogger ell said…

    åh det vill jag se! och ja, vi måste peppa, inte ge upp. blir bättre då vi börjat med uppsatsen ju, mer egentid och arbete hemifrån. får fokusera på det!

     
  • At 2010-11-03 13:53, Anonymous Regina said…

    Mamma brukade alltid säga att "ingenting är jobbigt för alltid, det blir alltid bättre!"
    Jag brukar tänka så också när det är jobbigt, att alla gånger innan när det varit jobbigt har det gått över. Lite lättare att hålla ut då :)

    Och förövrigt var Fantan jag köpte här inte god alls!

     

Skicka en kommentar

<< Home