ellie!!

18 december 2010

Julkonsert

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men kände för att uppdatera ändå. Har känt mig lite uppåner senaste tiden. Men snart blir nog allt bättre igen...

Ska plugga och städa idag. Och kanske göra nåt skoj ikväll. Igår blev det julshopping med Antonia, jag har köpt alla julklapparna nu tror jag. Sen blev jag lite smått medtvingad på en julkonsert med Antonias kör. Mamma skulle gått på den med sin karl, men han blev insnöad på Öland så jag fick följa med som sällskap. Det roligaste på konserten var att det var en barnkör med, de sjöng typ 100 jullåtar på 15 minuter. Shit va många de hann med! Tempot var högt! Sen gick jag och mamsen och tog ett glas vin och pratade lite skit och planerade julen. Blir julfirande med familjen på julafton, juldagen med mammas syster + familj och julannandagen med pappas sida. Blir nog bra det.

1 Comments:

  • At 2010-12-18 20:58, Anonymous m said…

    "uppåner, neråupp, grisen gal i granens topp, å en mus, i vårt hus, svär och tuggar snus"

    värsta schemalagda julen!!! tror baravi har kalle inplanerat...

     

Skicka en kommentar

<< Home