ellie!!

03 juli 2011

Muttra med vin?

Oj ett sånt party det blev i fredags. Det var ju inte riktigt meningen.. skulle ju bara bli några glas vin med Marie. Jag skulle ju jobba dagen efter. Jag hade ju andra planer för helgen. Men resten av planerna fick ställas in :( Jag var så galet bakis i lördags. Förstår det verkligen inte för så mycket drack jag inte ens. USCH säger jag bara!! Men det var skoj i fredags i alla fall. Vi satt ute på innergården och drack vin. Sen joinade vi några killar som hade en förfest några meter bort. Dagen efter hittade jag en nyckelknippa och solglasögon som jag inte kände igen i min lägenhet. Och så hade jag massa fula bilder på mobilen som jag heller inte minns att vi tagit.



Nu har jag en veckas semester utan så mycket planer (det var nu jag och Micke skulle åkt till Finland) så säg till om ni vill leka!!