ellie!!

26 mars 2012

Sälen/Trysil

Tiden går så fort, det är redan vår ute nu! Så underbart! Och det bästa av allt är att vi fortfarande har hela våren och sommaren framför oss.
Nu har jag börjat komma iordning i nya lägenheten. Idag fixade jag min hemförsäkringen hit och ändra min adressändring eftersom jag fått fel lägenhetsnummer... Känns som det mesta börjar komma på plats nu. Det stora problemet just nu är att jag inte har nån rullgardin eller persienner. Jag vaknar och är pigg vid 6 varje morgon.. Inte kul.
Nåt som var kul däremot var skidresan, ja.. den större delen av tiden iaf.. Vi var i Trysil en dag och i Sälen (Stöten) resten. Så nu har jag varit i Norge också. Och jag har varit på min första riktiga skidsemester! Jag har ju bara varit en dag med familjen eller skolan tidigare, och en vecka i Alperna, men då var jag bara 12, så det räknas inte riktigt.