ellie!!

12 juni 2012

Intervjuproffs

Nu hoppas jag att hela världen håller tummarna för mig. Jag har nämligen varit på några anställningsintervjuer! Hittills 5, varav 2 är andra intervjun på samma företag. Jag blir väl snart ett proffs på intervjuer hoppas jag. Eller nej, jag hoppas jag får nåt av de här jobben jag sökt. Jag behöver ett nytt jobb nu. Måste få utvecklas och lära mig nya saker. Stimuleras!

Det händer både roliga och mindre roliga saker i mitt liv. Lilleskrutt fick akutoperera en sprucken blindtarm och är sjukskriven i ett par veckor. Mammas karl har återigen fått en tumör i hjärnan. Det är lite för mycket. Jag orkar inte med mer skit. Nu kan väl min familj ändå bara få vara friska och lyckliga ett tag? Det förtjänar vi!

Har förresten ansökt om lånelöfte med Eric. Vi tänkte kolla på lägenheter i höst. Det känns lite tidigt men samtidigt väldigt roligt! Vi har ju några månader på oss att fundera igenom ifall det är nåt vi verkligen vill och se hur vår relation utvecklas. Spännande är det åtminstone! Och jag är lycklig :)

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home