ellie!!

29 april 2012

Middagsdejt

Jag har haft en så trevlig helg. Det har blivit mycket äta ute. I fredags hade vi systerlunch igen, denna gång ute i solen i Kungsan. Och sen var det dags för familjefotograferingen som vi hade gett mamma i födelsedagspresent. I början kändes det rätt jobbigt och pinsamt, men fotografen var så gullig så rätt snabbt var vi varma i kläderna och då var det riktigt skoj. Sen gick vi ut och åt på restaurang tillsammans. Väldigt mysigt att umgås med familjen. Och efter det gick jag, mamma och Antonia och tog ett glas vin på en pub. Kvällen avslutades på Snaps uteservering med Antonia, hennes kille och några av hans vänner. Riktig familjedag alltså.

Lördagen var också väldans trevlig. Då hade jag en Ericdag. Vi åkte till en stor loppis i Solna där jag faktiskt hittade flera fina fynd. T.ex. ett jättedfint smyckeskrin där jag ska  ha alla mina armband. Sen åt vi lunch i solen. Det var så underbart att bara sitta där och njuta av solen. På kvällen sen var vår dejt. Så vi fixade oss i ordning och gick och tog ett glas vin. Sen gick vi till restaurangen, Villaggio. Jättefint ställe. Vi åt skaldjurspasta och det var såå gott! Väldigt romantisk och mysig dag! Man blir lite extra kär då man har sånna underbara dagar :)

2 Comments:

  • At 2012-04-29 22:30, Anonymous m said…

    haha, läste lite och såg bilden. tänkte nej, vad är det för fult smyckeskrin du köpt på loppis mes fastklistrade snäckskal? har du ingen smak? men så fortsatte jag läsa och tydligen kan en skaldjurstallrik se ut som ett fult smyckeskrin!

     
  • At 2012-04-29 22:48, Blogger ell said…

    Hahahaha!!

     

Skicka en kommentar

<< Home