ellie!!

01 mars 2011

Fortfarande slitet hår

Skulle klippt håret imorse, på den där fancy salongen som vi köpt klippning till via groupon.se. Betalade 499 istället för 1700 kr. Slingning ingick. Så kom jag och Antonia dit imorse, vi hade väntat 1,5 månad på att få tider samtidigt och då var min frisör sjuk. Hela vår systergrej förstördes ju. Nu ska jag dit ensam på måndag. Och jag som hade stressat hela morgonen för att hinna dit i tid också. Suck! Min vanliga otur....... Jag som ville vara fin i håret ikväll ju..
Förresten har jag skärpt till mig med skolan nu. Gjorde ett grupparbete idag med en tjej från klassen, det ska redovisas på fredag. Jag som hade funderat på att skippa seminariet på fredag.... skippade förra fredagen. Usch, jag är så dålig ibland. Men som sagt har jag tagit mig i kragen. Igår tog jag och Marie tag i uppsatsen igen också. Vi hann kanske inte så långt. Men det är en start i alla fall.