ellie!!

28 juni 2012

26 år och sambo

Midsommardagen blev en riktig bakisdag. Jag var sjukt trött och sliten. Men på söndagen var vi pigga och glada igen. Då gick vi på två lägenhetsvisningar. Vi hade inte några andra planer för dagen och tänkte att det kunde vara kul att gå och titta på några lägenheter bara på skoj. Såklart blev vi lite kära i en av lägenheterna och vi fick fundera mer än en gång på ifall vi skulle lägga ett bud eller inte. Det är ju helt galet, man kan inte köpa första lägenheten man tittar på.. Och man ska inte köpa en lägenhet med en kille man bara känt i ett halvår. Vi har inte ens provat på att bo tillsammans helt på riktigt än. Så det hela slutade med att vi beslutade oss för att flytta ihop i Erics lägenhet istället. Prova att bo tillsammans till 100% (hittills har jag sovit där ca 5-6 dar i veckan). Och så kommer vi även att spara pengar på att slippa dubbla hyror. Jag är egentligen inte så här impulsiv. Jag brukar ju vara den som tänker och funderar nästan alldeles för mycket. Men ibland måste man våga! Det ska bli så spännande! Jag ska bli sambo! :)

Sen har jag fyllt 26 år också. Inte roligaste åldern direkt. Man börjar närma sig 30 nu.... Men jag blev fint firad av Eric. Vi gick ut och åt på ett fint italienskt ställe tillsammans med Sam och Niklas. Väldigt trevlig kväll! Och jag börjar bli bortskämd, jag blev nämligen utbjuden av mina fina syskon igår också. Firad två dagar i rad! :)

1 Comments:

  • At 2012-06-30 22:53, Anonymous Johanna said…

    Jag får ta och bjuda ut dig sen också när jag kommer hem, alla goda ting är tre :)

     

Skicka en kommentar

<< Home