ellie!!

02 augusti 2012

Ny identitet

Nu är jag inte längre en sandystjej. Det känns lite märkligt måste jag erkänna. Det har ju varit en del av min idenitet i många, många år nu. Nästan hela mitt vuxna liv faktiskt. Igår jobbade jag mitt sista arbetspass. Alla var så söta och fina, fick så många kramar och lyckönskningar. Det var nästan lite sorgligt att skära löken till och med "det här är den sista löken jag kommer skala och skära på Sandys....." Det var ju på sätt och vis min lilla bebis, jag var ju med och byggde upp stället. Tur att jag har gångavstånd dit, ifall abstinensen blir för stor.

Nu är jag ledig fram tills måndag. Då blir det möte på huvudkontoret på nya jobbet. Och sen ska jag jobba i en butik i några veckor innan jag ska tillbaks dit för att börja på riktigt. Roligt, spännande och läskigt. Idag ska jag leka hemmafru. Städa och tvätta.. Kul att fixa lite hemma faktiskt.