ellie!!

12 september 2012

Bebis 2

Marie har fått en till liten bebis! Herregösses så underbart söt hon är. Så liten och ömtålig. Det är helt omöjligt att inte känna en sån enorm kärlek till något så fint. Vi var på brunch där i söndags och hälsade på. Det har blivit mycket bruncher senaste tiden, det gillar jag!

Annars rullar livet på som vanligt. Jobbet har jag fortfarande inte riktigt kommit iordning på än. Jag fick ett skrivbord och en dator sist jag var där. Men än är vi under upplärning och sitter mest på möten och dricker kaffe hela tiden.

Det känns som evigheter kvar tills vi får flytta in i vår lägenhet, lite trist. Tiden går så långsamt, fortfarande 2,5 månader kvar. Vi tittar mycket i inredningsbutiker och även om vi inte är helt överens om hur vi vill ha det så tror jag att vi kommer få det mycket fint till slut.

1 Comments:

  • At 2012-09-14 09:27, Anonymous M said…

    Kul med eget skrivbord! Då måste du ha massa bilder och sånt där roligt skrivbordsgrejs, typ fingergolf och personlig mugg...
    Spännande att inreda! Säker på att det kommer bli superbra!

     

Skicka en kommentar

<< Home