ellie!!

10 oktober 2012

Svamp



 
Mamma var i Finland och plockade massa kantareller. Hon har själv hela frysen helt fullproppad med svamp så hon ville inte ens ha det. Jag fick ta allt! Världens bästa mamma! Såå gott!
Imorgon åker jag till Göteborg. Ska hälsa på call centret där för att se hur de jobbar. Det blir bara över dagen, men det ska bli kul med en liten utflykt.
 
Så till en sak som stör mig. Nu har julpyntet åkt fram i affärerna. Uscha! Alldeles för tidigt. Men i år ska jag nog handla lite nytt julgrejs. Vi flyttar ju in samma helg som första advent.

2 Comments:

  • At 2012-10-13 05:59, Anonymous M said…

    Men jag har ju längtat! Redan köpt de först julklapparna, till em förstås. Pepparkaksformar och julkalender... De mesta i mumin såklart :) förra året hann de mesta ta slut, men nu hade jag klickat på bevakat och köpte hem på direkten. Så i år blir det ett fint muminpepparkakshus!

    Ska ni inte ha gran och julpynt i hela lägenheten? ;)

     
  • At 2012-10-15 20:47, Blogger ell said…

    Nä... varför det? Vi kommer ju ändå inte fira julen där. Men nåt litet julpynt lär det väl bli.

     

Skicka en kommentar

<< Home