ellie!!

08 mars 2011

Blondie

Igår blev klippningen av. Det var världens tråkigaste frisör som typ totalignorerade mig och bara pratade med sina vänner som hängde på salongen. Kommer verkligen aldrig mer gå dit. Rekomenderar inte Salong Nordh. Men däremot blev håret bra. Fick ljusa slingor och frisyren blev inget extremt på något sätt, men som jag ville ha det.

Idag var jag och Marie i skolan på handledarmötet om gamla uppsatsen. Jag känner mig i princip ännu mer förvirrad över den nu, men Marie ansåg sig ha mer koll, så jag litar på henne. En sak till avklarad på skollistan nu. Snart är den här kursen över också, den jag går nu alltså. Har några små uppgifter kvar. Som att komma på vad jag ska skriva nästa uppsats om. Måste hitta en handledare också. Börjar verkligen bli dags att ta tag i det nu. Måste säga att jag är stolt över att jag går den här teminen ensam utan Marie. Har avklarat en hel del av den nu. Man får vara stolt över sig själv ibland!

Helgen var bra i alla fall. Jag var på middag med jobbtjejerna i fredags. Sen gick vi ut och partade, på 18 års ställe. Kände mig väldigt äldst, men det var kul. Blev lite rörigt och jag var rätt osmidig av mig, men kul kväll med massa roliga minnen. Minneslapp till mig själv: Mobil + alkohol = dålig kombo Lördagen blev en familjedag. Först shopping med mamma och Hampus och sen pizzabakning, vin och melodifestivalen med mamma och Antonia.