ellie!!

04 april 2011

Godkänd uppsats!

Uppsatsen blev godkänd så jag slipper panikflytta härifrån. Marie hade nog rätt i det hon sa med att så fort man har lite alternativ på hur man ska lösa ett problem så försvinner oftast problemet. Jag hittade ju faktiskt lite alternativa boenden, tillfälliga visserligen, men ändå. Och nu behöver jag inte ens fundera mer på det. Får ha kvar min bostad ett bra tag till. Jag blir fortfarande helt glad i kroppen då jag tänker på att uppsatsen blev godkänd! Så härligt!!! :) Slippa tänka någonting mer på den någonsin! Så nu har jag bara en uppsats kvar att skriva. Den kommer handla om hur mobiltelefoner påverkar utvecklingen i u-länder. Vet inte riktigt hur jag ska få till den, men än så länge är det lång tid kvar.
Jag hade en riktig myshelg. Behövde den efter stressen i veckan som var. Däremot förstördes all den positiva energi som jag fick i helgen av den här skitmåndagen. Började med att jag fick totalt avslag på min begäran om en liten löneökning. Känner mig totalt uppskattad och lite korkad som ens jobbar där med den dåliga lönen som jag har nu. Fick förklaringen att det beror på dålig ekonomi, men hade ändå uppskattat en liten symbolisk höjning med typ 1 kr, bara för att visa att de uppskattar mig. Men som sagt... fick ett blankt nej. Ska nog börja söka nytt jobb nu snart. Måste ju börja tjäna lite pengar nån gång! Så om nån som vet nåt jobb så säg till!