ellie!!

21 september 2011

Jaaaa!!! :)

Jag klarade det! Jag fick godkänt på kompletteringen som jag hade kvar i skolan. Nu kan jag alltså ansöka om mitt examensbevis :) Såå skönt att det äntligen är klart! Såklart var bitchläraren tvungen att klaga och gnälla på mig i mailet jag fick:
"Ditt PM är godkänt och därmed kursen...dock viss tvekan, eftersom undersökningsbiten inte utvecklats så mycket. Dock liksom tidigare mycket välskrivet och snyggt, dessutom egen text och utvecklat om suveränitet, lycka till i fortsättningen."
Men jag är godkänd!! :) Trist att få ett glädjebesked då man sitter helt ensam. Inge kul att inte ha nån att fira det med. Men imorgon blir det vin med Marie! Då får du fira med mig!

1 Comments:

  • At 2011-09-29 12:56, Anonymous Johanna said…

    Grattis! Äntligen är du av med det :) Hör av dig om du vill ses nån dag! kram

     

Skicka en kommentar

<< Home