ellie!!

05 april 2011

Plugg

Är förkyld. Sov nästan inget inatt och vaknade upp med världens tröttaste kropp och förkylning på det. Ingen vidare start på dagen. Men den blev bättre. Åkte till Marie med Johanna och Sofia och myste med Emilia. Trevligt värre! Sen åkte jag hem och sen dess har jag bara vilat och försökt få nåt gjort på uppsatsen. Har inte gått så bra. Måste komma på rätt mycket till inför handledarmötet på torsdag. Frågeställning, metod, teorier, val av fall, avgränsningar m.m. Har inte kommit nån vart alls egentligen. Men har fixat bort mitt jobbpass imorgon så jag ska hinna bli frisk och hinna plugga lite mer.
Jag har däremot bestämt mig för att inte ha någon ångest kring den här uppsatsen. Om den inte blir klar i tid blir det liksom bara inte klar i tid. Då får den bli klar tills i höst. Har en rolig vår framför mig. Ser fram mot att resa till Paris, Malta och hälsa på Johanna i Göteborg. Tänker inte låta en sketen uppsats förstöra nåt.