ellie!!

13 april 2011

Partyhelg

Vad hände med våren? Skitkallt ute just nu och så fuktigt i luften att det känns som det regnar.
Inte så mysigt direkt. Måste ju ut snart igen, ska till jobbet. Igår hade jag en ledig dag, Micke med, så vi hade lite helg mitt i veckan. Känns som jag mer eller mindre bor där hos honom nu, det känns nästan ovant att vara hemma. I fredags fick jag träffa hans vänner. Blev en riktig partyhelg med fest både på fredagen och lördagen. Shit.. jag börjar verkligen bli för gammal för sånt. Men kul var det! I lördags fyllde bästa Marie 25 år. Det firade vi med att festa som 18 åringar ;) Och i söndags var det 3 rätters middag på Hägerstalunds Wärdshus med Maries familj och Gina. Jag och Micke hann med långpromenad och fika i Barkarby och shopping och pizza i Skärholmen också. Helt klart en av de händelserikaste och bästa helgerna på länge.
Nu börjar det bli dags att ta tag i uppsatsen om jag ska försöka få den klar i tid. Om ca en vecka åker jag ju till Paris! Åh, det ska bli så skoj! Måste hämta ut mitt pass också. Undrar hur jag ser ut. Lär knappast vara värre än förra passet i alla fall.

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home