ellie!!

17 april 2011

Vår!

Tiden går så fort just nu. Veckorna bara flyger förbi. Har ännu inte skrivit ett enda ord på uppsatsen. Jäkla skit. Måste ta tag i det NU. Men jag har så svårt att motivera mig till att plugga då det finns så mycket roligare saker att göra. Helg och vårväder känns ju mer som "nu vill jag gå ut och äta en glass i solen" än "åh, vilken trevlig pluggdag".
Fast den här helgen har inte riktigt blivit som planerat. Skulle ha en myshelg med Micke, men han blev tvungen att åka till Gävle för att hälsa på sin sjuka morfar. Jag passade på att träffa farmor och mamma istället. Och ikväll ska jag träffa finaste "spånga-tjejerna". Jag och Micke hade faktiskt två helgdagar i veckan som var. I tisdags och torsdags var vi lediga båda två. I torsdags var vi vid Drottningsholm och gick promenad och åt glass i solen vid vattnet. Sämre kan man ju ha det ;)





På torsdag åker jag till Paris! Har endel att fixa innan dess. Måste köpa skor t.ex, och vore bra med en sommarjacka också. Kommer bara äta nudlar då jag kommer hem igen. Känner att pengarna bara försvinner lite väl snabbt.